INSTAPRIL


April måned har på mange måder været en dejlig måned; den har budt på hårdt arbejde i selskab med studiegruppen, men også glæde og en hel del oplevelser. Jeg har været et smut i både København og Amsterdam, hvilket har været et godt input i en travl hverdag, hvor skole og arbejde fylder en del. Jeg har spist og drukket (alt for) godt i april måned, og jeg har tilmed opdaget lakridskaffe, som allerede har fået en stor plads i mit gode kaffehjerte.

1) Min højtelskede havregrød, som nu er skiftet ud med en glutenfri grød af brune ris, som du finder her. 2) Min tur til København indebar et besøg i Torvehallerne, som jeg er faldet godt og grundigt for. Det er en anelse dyrt til min pengepung, jeg kan dog ikke holde mig væk. Vi købte en lækker tapaslignende tallerken med hjem, som blev nydt med godt rustikt brændenældebrød, pesto og selvfølgelig et glas vin. Mmh.. 3) Vi var på Simons. Billedet taler vist for sig selv... 4) Hjerter på Østerbro, er det ikke skønt? 5) Dagen efter fik vi kaffe og masser af hjemmelavet pizza - på hvedebund. Jeg spiser aldrig pizza, og slet ikke på hvedebund. Men jeg blev lokket, og det var fantastisk! 6) Jeg fik en midlertidig garderobe. 7) Den omtalte pizza. Med emmentaler. Det var ikke optimalt for en laktoseintolerant. Men det var det hele værd. 8) Amsterdam. Jeg skulle tidligt op en lørdag morgen. Kl. 04.00, senest. Morgenkaffen blev brygget hurtigt og dobbelt af, hvad jeg ellers drikker om morgenen. Det hjalp. 9) Back to school & reality, til projekt og oplæg. 10) På vej i skole sidste søndag for at lægge en sidste hånd på projektet.. 11) .. som I ser en skitse af her: Torvehaller på Bispetorv. 12) Yoghurt med blåbær & chiafrø, ahh... Er det snart sommer? 13) Just me. 14) Min skønne veninde på shopping. Det var godt til os. 15) Beautiful babypink roses. 16) Blogindlæg om den brune-ris-grød, som stærkt kan  anbefales. 17) Proteinmorgenmad bestående af æggehvider, skinke, squash og peberfrugt Endnu en glutenfri morgenmad, ahh. 18) Lakridskaffen som stjal en plads i mit hjerte. Jeg lavede efterfølgende en lignende kaffe, som du kan finde her. 19) Jeg brugte alt for mange mønter på denne lækre polo fra Ralph Lauren, som jeg forelskede mig i for flere måneder siden. Den er lækker, smækker, lovely og kommer til at hænge på mig foråret, sommeren og efteråret over. Det var et godt køb. Jeg er glad. 20) Den anden dag fik jeg massiv gang morgenmad bestående af den førnævnte grød af brune ris blandet med en most banan, kanel, mandler, hørfrø, pære, æble og en æggehvide. Jeg var mæt i 6 timer...

Etiketter: , ,