Lækre sager fra Urtekram


Jeg har den sidste halvanden uges tid haft fornøjelsen af at teste 'to-go-snacks' fra Urtekram, som er blevet serveret for diverse venner og veninder og dermed nydt i godt selskab. 
Jeg er mere eller mindre faldet for hele pakken fra Urtekram og har altid været forfalden til deres lækre økologiske produkter, som er særdeles allergivenlige og i høj grad med på 'beatet' hvad angår tidens fødevaretrends. Det gælder ligeledes denne samling af 'to-go-snacks' som har været gode både at have med på farten, til mellemmåltider eller til hyggelige stunder i venners lag akkompagneret af enten iskaffe eller et køligt glas hvidvin. Jeg har kun fået positiv feedback på Urtekrams produkter fra mine søde venner og min familie, som selvfølgelig også nød godt af disse lækre sager. 

Snacksene består af æblechips med kanel, soltørret mango, morbær, grissini med birkes, knackers med sesam, mørke rosiner, quinoagaletter, små pakker rosiner samt tre snackbars med jordnødder og honning. 
Æblechipsene med kanel og soltørret mango har jeg brugt i denne sommergrød som et sødmefyldt frisk pust til morgenmaden. Det eneste, der for mig falder uden for, er de små pakker rosiner udelukkende af den grund, at de mørke smager mig bedre. 
Quinoagaletterne, soltørret mango, en snackbar samt en lille pakke rosiner udgjorde den anden dag et lækkert mellemmåltid. Godt nok sparer man ikke decideret på kalorierne ved at vælge et sådan måltid frem for en galette med pålæg, dog var det et lækkert input i min travle dag - som sommetider godt må forsødes med lækre sager. 
Desuden er det altid nemt at have en lille bøtte med sig i tasken, når man er på farten. Dette benytter jeg mig ofte af, når dagene er lange i skolen eller på arbejde. Til dette formål er nogle knackers, en gang tørret frugt samt lidt mandler eller en galette et udmærket bud på et godt mellemmåltid, hvor den lille sult bliver stillet både med fuldkorn og en lille smule sødt. 

Urtekrams lækre produkter kan købes både i mindre såvel som større supermarkeder samt i Helsekostbutikker landet over. På Urtekrams egen hjemmeside kan du læse mere om deres produkter, allergener, få øko-tips og tilmed finde lækre opskrifter. Enjoy. 

Sponsoreret indlæg

Etiketter: , , , , ,