Nutrilett


Jeg fik tilsendt denne lækre pakke med Nutriletts produkter, så jeg kunne prøve dem af og smage dem. Jeg kan jo ikke tåle laktose, så i det så der allerede en udfordring. Jeg bed den dog i mig, dryssede mine laktrase piller i lidt yoghurt og tog den første bid af baren med 'premium dark chocolate'. Jeg blev overrasket over, hvor god den var; jeg har altid haft en del fordomme omkring måltidserstatninger og proteinbarer forklædt i søde sager som chokolade - og müslibarer. Mine fordomme blev manet til jorden og jeg opdagede, at de faktisk ikke decideret erstatter et åltid, men sagtens kan bruges som mellemmåltid eller som en lækker snack at have med på farten. Min favorit blandt barerne er klart 'crunch' baren. Den smager simpelthen så godt. Jeg havde den med en dag på arbejde, hvor jeg havde haft lidt for travlt om morgenen og dermed ikke havde nået hverken at lave madpakke eller få en banan med. Jeg nåede dog at svinge hånden ned i skuffen og greb denne 'crunch' bar. Jeg fortrød det ikke!
Hvad angår de flydende produkter, er jeg lidt mere skeptisk; dog kun af den årsag at jeg ikke synes, de mætter lige så meget som barerne. Smagen er særdeles godt, og når man, som jeg, er en sucker for chokolade, kan man ikke holde fingrene fra 'rich chocolate' drikken! Jeg havde forventet, at den ville smage syntetisk, heldigvis var det ikke tilfældet. Jeg syntes pludselig, at det var lidt hyggeligt at drikke kakaomælk (som jeg ellers aldrig rører) p denne måde og er måske gået hen og er blevet lidt hooked. 'Nordic Berry Smoothie' er dog ikke min kop te, måske fordi jeg foretrækker at lave mine smoothies sel med sojaproteinpulver, hvis sådan noget skal i.
Men... Alt i al blev jeg vældig positivt overrasket over Nutriletts produkter, og selv om de måske koster lidt i pengepungen, vil jeg mene, at de er pengene værd :-)

Sponsoreret indlæg

Etiketter: